Sunday 2 October 2011

NAPE DENGAN LELAKI

kenapa lelaki : suka pompuan lawa tapi hakikat nya dia curang
kenapa lelaki : suka gorat perempuan hakikat nya pompuan x layan,lebih baik gorat pondan pasti dilayan :)
kenapa lelaki : susah nk mengaku yang dia suka kan kita,
kenapa lelaki : lelaki suka marah kan perEMPUAN padahal perempuan tu tak diwajib di marah :)
kenapa lelaki : suka bersandiwara depan perempuan!
KENAPA DENGAN LELAKI2 DI DUNIA INI!
aku x paham sungguh!..ape yang best nyew capel! capel hanya menyusah kan diri :) sat2 nk kena toppap
sat2 nk kena call , org kata kalu kita ja ambil berat pasal owg..tapi org BALING BATU PADA KITA
baik x payah baiK!..kita dh tau dia curang baik x payah capel!..tambah2 lagi laky2 yang hensem2 ..ish2
payah betul..--" ramai kawan aku yang telah ditIPU oleh seorang jejaka yang hensem termaksud lah aku ..ahahah
XP..berapa kali aku telah dinasihati kwn2..tapi hakikat nya..aku BUAT X LAYAN :) soly kwn2 :)
tapi skrang aku dh mlas nk kapel..tau cbb apa? CBB AKU NK EXAM la ..--"

No comments:

Post a Comment